از ابتدای تیر ماه تاکنون،بیش از 23 میلیون نفر مسافر و گردشگر به مازندران سفر کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، استاندار مازندران در جلسه کارگروه گردشگری مازندران گفت:توجه به خدمت رسانی به مسافران مهم تر از تعداد ورود مسافر بوده و خدمات رفاهی،زیرساختی،امنیتی و فرهنگی باید متناسب با فرهنگ و شرایط مازندران به مسافران و گردشگران ارائه شود.
طاهایی بر حمایت جدی از سرمایه گذاران بخش گردشگری در استان تأکید کرد و افزود:همه حمایت ها و کارگشایی ها باید در چارچوب قانون و متناسب با ضوابط انجام شود.
وی با بیان اینکه برای ساماندهی و ایجاد زیرساخت در هر هکتار از سواحل دریا نیازمند 2 میلیارد تومان اعتبار هستیم،تصریح کرد:دولت به تنهایی قادر به تأمین این مبلغ و اقداماتجامع عمرانی در سواحل نیست و ضرورتاً باید راه برای ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاران هموار باشد.
استاندار مازندران گفت:چشمه سورت یکی از مواهب مهم و ارزشمند خدادادی در مازندران است که اداره کل میراث فرهنگی با همکاری منابع طبیعی استان باید در اسرع وقت نسبت به تعیین حریم،دیوارکشی،ایجاد زیر ساخت های خدماتی و رفاهی دراین منطقه نمونه گردشگری اقدام کند.
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز در این جلسه گفت : با توجه به ورود 23 میلیون مسافر به مازندران ، فقط 8 میلیون نفر از آنها را توانستیم اقامت دهیم و باید با همکاری دستگاه های دیگر این فاصله را کاهش دهیم.
فرزانه افزود:مسافران از 4 محور مواصلاتی چالوس ـ کندوان / ساری ـ کیاسر ـ سمنان / هراز / سوادکوه / گیلان به مازندران تردد کردند./س
برچسب ها: مسافر ، مازندران ، ورود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.