تخفیف ویژه بلیت نمایش "دو مرد در یک اتاق" برای تماشاگران

نمایش «دو مرد در یک اتاق»، به کارگردانی مسعود رایگان، برای کاربران سایت تئاتر نت با تسهیلات ویژه و تخفیف 25 درصدی اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نمایش «دو مرد در یک اتاق» نوشته دو نویسنده فنلاندی و سوئدی و  کارگردانی مسعود رایگان که از چهارشنبه، 6 شهریورماه، اجرای خود را در تماشاخانه باروک آغاز کرده، تسهیلات ویژه‌‌ای را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

 علاقه‌مندان می توانند بلیت سه ردیف جلوی این نمایش را، که با قیمت 30000 تومان ارائه می شود، از طریق سایت تئاتر نت به نشانی اینترنتی http://www.theatrnet.com/shop/89/3165 با 25 درصد تخفیف ویژه و با قیمت 22500 تومان تهیه کنند.

نمایش «دو مرد در یک اتاق» می‌خواهد همه مخاطبانش را از خطری خاموش به نام ایدز که ممکن است هرجایی در کمین باشد، باخبر کند.

در این نمایش فرخ نعمتی و همایون ارشادی به عنوان بازیگر و ارسطو خوش رزم، حسین جاویدان به عنوان دستیار کارگردان با مسعود رایگان همکاری می کنند و محرم بیاتی مدیر روابط عمومی است.
 این نمایش تا پایان شهریورماه هر شب ساعت 20:30 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه باروک به نشانی دروس، خیابان یارمحمدی، بن بست نامدار، پلاک 5 به صحنه می‌رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار