مدیرکل فنی و مهندسی سازمان نوسازی شهر تهران از رفع مشکلات پروژه نوسازان مبعث خبر داد.

 حمید جوانی درگفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: اداره کل فنی و مهندسی سازمان در راستای رفاه حال ساکنین مجتمع مبعث واقع در منطقه 15 نسبت به رفع برخی مشکلات پیش آمده در این پروژه اقدام کرد.
وي  با اعلام این که پروژه مبعث یکی از با کیفیت ترین پروژه های این سازمان می باشد افزود: باتوجه به اتمام دوره تضمين، هيات مديره مجتمع نسبت به تحويل گرفتن مشاعات خودداري مي کرد که این امر باعث عدم مديريت صحيح از سوي ساكنين مجتمع بعد ازگذشت 2 سال ازتحويل پروژه  شده بود.
جوانی ادامه داد: علیرغم اینکه رفع  مشکلات پیش آمده در این مجتمع از تعهدات سازمان خارج بود،  اداره کل فنی و مهندسی سازمان نوسازی شهر تهران به دستور مدیرعامل در جهت رفاه حال ساکنین  مجتمع نسبت به رفع مشکلات پیش آمده اقدام کرد.
مدیرکل فنی و مهندسی سازمان نوسازی شهر تهران در پايان با اشاره به  احداث پست گاز و برق اختصاصي در مجتمع خاطر نشان كرد: نصب 60 دوربين مدار بسته، تعبيه 2 باب اتاقهاي فرهنگي جهت مصارف خدماتي براي هر بلوك كه بطور رایگان در اختيار هيئت مديره قرار گرفته، احداث 6 واحد سرايداري، نصب حفاظ نرده آهني در قسمت شرق مجتمع مشرف به پارك جهت حفاظت از ساكنين، قراردادن بوستر پمپهاي آبرساني و پمپهاي اطفاء حريق، اجرا و وصل كابل كشي مخابرات، اتصال به الگوي شهري علاوه بر چاههاي جذبي، نصب آيفونهاي تصويري رنگي، نماي خاص سراميكهاي پرسلاني و استفاده از سيستم اتصال  مكانيكي براي سازه مجتمع كه در واحدهاي مسكوني براي اولين بار در ايران مورد استفاده قرار گرفته است و ... بخشی از اقدامات صورت گرفته در این مجتمع می باشد. /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار