"عضو تبيين مواضع بسيج دانشجويي كشور" گروهك تروريستي منافقین را دست‌نشانده صدام و دولت‌هاي حامي وي براي دستيابي به اهدافشان در منطقه دانست و گفت: تمامي مجامع بين‌المللي به كمك دولت عراق بايد خاك اين كشور را از حيث وجود اين غده سرطاني پاك كنند.

سامان نيازي درگفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به شكل‌گيري ماهیت گروهك منافقين در خاك عراق توسط دیکتاتور سابق، صدام حسين اظهار داشت: این گروهک تروریستی بر اساس اهداف صدام حسين و حاميان وي در خاك عراق پناه داده شدند و به دنبال دستيابي به اهدافشان در منطقه به گسترش قدرت هر چه بيشتر این گروهک پرداختند.

اين فعال دانشجويي با تاكيد بر اينكه مردم عراق قرباني همين تروريسم بوده و دل خوشی از صدام و وابستگان وي ندارند، تصريح كرد: وجود گروهك تروريستي منافقين در اردوگاه اشرف مانند یک غده سرطانی بر پيكره ملت عراق و خاك اين كشور تحميل شده كه بايد تمامي مجامع بين‌المللي به كمك دولت عراق، خاك اين كشور را از حيث وجود آن‌ها پاك كنند.  

عضو تبيين مواضع بسيج دانشجويي كشور، نابودی را سرانجام كار گروه‌هاي تروريستي که موجب تنش و آشوب در منطقه مي‌شوند دانست و خاطرنشان كرد: مهلتی که دولت و ملت عراق به گروهک تروریستی منافقين برای خروج از کشورشان داده بودند، مدت‌ها به پایان رسیده است و مردم حضور آن‌ها را تحمل نمي‌كنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار