سرپرست انجمن وزنه برداري جانبازان و معلولان از اعزام پولادمردان جوان تيم ملي به بازي هاي پاراآسيايي جوانان در مالزي خبرداد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سيدمحمدرضا ميرشفيعي گفت: پولادمردان جوان تيم ملي در پنج وزن به بازي هاي پاراآسيايي مالزي اعزام مي شوند.

سرپرست انجمن وزنه برداري جانبازان و معلولان: در جريان جشنواره استعداديابي در مشهد 35 نفر از نوجوانان داراي شرايط انتخاب شدند که از اين تعداد در نهايت 10 نفر به اردوي تيم ملي دعوت شدند.  

ميرشفيعي ادامه داد: از ميان اين 10 نفر که در رده سني 14 تا 16 سال و 16 تا 19 سال در رده سني 14 تا 16 سال به علت به حد نصاب نرسيدن در مسابقات و ادغام شدن آنها در گروه سني بالاتر منتفي شد و فقط 5 نفر از وزنه برداران گروه سني 16 تا 19 سال به اين مسابقات اعزام مي شوند. 

وی تصریح کرد: تيم ملي وزنه برداري جوانان داراي معلوليت با ترکيب علي سيفي دسته 49 کيلوگرم از خراسان رضوي ، احمد دوستدار دسته 59 کيلوگرم از مازندران ، مهدي صيادي دسته 107 کيلوگرم از البرز ، ميثم متقيان دسته 107+ کيلوگرم از اصفهان و محسن بختيار دسته 54 کيلو گرم از گيلان در اين رقابت ها شرکت مي کند.

ميرشفيعي در پایان خاطر نشان کرد: احمد دلجوان به عنوان سرمربي تيم ملي و علي فخرآور به عنوان مربي تيم ملي هدايت ملي پوشان را بر عهده دارند.
بازي هاي پاراآسيايي جوانان، آبان به ميزباني مالزي برگزار مي شود.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار