مركز اسناد انقلاب اسلامی با درك صحیح این اهمیت و با هدف تبیین و تدوین تاریخ انقلاب اسلامی، به جمع‌آوری و تدوین خاطرات و اسناد بسیاری از مبارزان و خادمان انقلاب اقدام كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی،این مؤسسه در جدیدترین اثر خود کتاب  در کشاکش سیاست و فرهنگ(خاطرات محمدجواد صاحبی) تدوین حجت الله علیمحمدی را منتشر کرد.
 
آقای محمدجواد صاحبی از مبارزان جوان قبل از انقلاب است كه در حوادث پیش و پس از آن، نقش ویژه‌ای ایفا نموده است. آنچه پیش رو دارید مجموعه خاطرات ایشان است كه در پنج فصل به خوانندگان ارائه می‌شود: فصل اول به زندگی‌نامه، خانواده و تحصیلات راوی اختصاص دارد. در فصل دوم با عنوان «درباره‌ی قبل از پیروزی» از وقایع و حوادث و شخصیت‌ها در پیش از انقلاب سخن به میان آمده است. وقایع مربوط به پیروزی انقلاب و فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و انتشاراتی راوی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فصل سوم گنجانده شده است. وی در فصل چهارم از حضورش در مؤسسه‌ی كیهان و مدیریتش بر كیهان اندیشه و ارتباط با اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی می‌گوید. فصل پایانی نیز به آثار و فعالیت‌های علمی وی در قالب برگزاری كنگره‌ها اختصاص دارد.

لازم به ذکر است این کتاب در شمارگان1500نسخه و 296 صفحه و به قیمت 89.000ريال روانه بازار نشر گردید. /ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار