مراسم تحلیف اعضای چهارمین دوره شورای شهر کرج با حضور 21 عضو از نمایندگان مردم این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سرپرست فرمانداری کرج ظهر امروز در مراسم تحلیف اعضای چهارمین دوره شورای شهر کرج اظهار کرد: اعضای شوراها باید در خدمات‌رسانی به مردم دقت‌نظر بیشتری داشته باشند و امروز شعارهای خود را در زمان انتخابات اجرایی کنند.

علی اسدیان افزود: مهم‌ترین وظیفه اعضای شوراها خدمت به مردم و توجه به رفع مشکلات آنها است لذا باید با مدیریت صحیح و نزدیک شدن به مردم، این قسمت از وظیفه خود را به درستی و در مسیر خدمت به خلق انجام دهند.

وی ادامه داد: اعضای شوراها باید بدانند که وظایف خطیری بر عهده دارند لذا باید بدون هیچ چشم‌داشتی در مسیر خدمت و ارتقای رضایتمندی مردم گام بردارند.

نماینده مردم شهرستان کرج در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی مهم‌ترین وظیفه اعضای شوراها را توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم عنوان کرد و گفت: این آرای مردم بود که امروز شما را در صندلی شوراها نشانده است لذا نباید این مهم را هرگز فراموش کنیم و باید خدمت به خلق را در رأس امور خود قرار دهیم.

محمدجواد کولیوند تدبیر، مدیریت و مصلحت‌اندیشی را نیز از مهم‌ترین مسائلی دانست که اعضای شوراها باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

پس از پایان مراسم تحلیف و قرائت سوگندنامه، نخستین دستور جلسه اعضای شورا انتخاب رئیس و هیئت رئیسه بود که در این جلسه محمود دادگو به عنوان رئیس شورای شهر کرج، محمدعلی بخشی نایب رئیس، مصطفی سعیدی سیرایی و امیر حسام عباسی به ترتیب منشی اول و دوم از سوی باقی اعضای شورای اسلامی شهرستان کرج انتخاب شدند.
برچسب ها: البرز ، تحلیف ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.