نفر چهارم رقابتهای انتخابی تیم ملی تنیس روی میز گفت: مسابقات دسته برتر به خاطر برخی به تعویق افتاد امیدوارم فدراسیون همه را به یک چشم ببیند.

عارف احمدی فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: متأسفانه رقابتهای دسته برتر به تعویق افتاد البته کسی از فدراسیون به من خبر نداد فقط به اخلاق پسند اطلاع دادند و من هم از وی شنیدم که همه برنامه هایمان به هم ریخته است.

 وی تصریح کرد: ظاهرا دلیل این اقدام درخواست 2بازیکن بوده است امیدوارم فدراسیون تنیس روی میز همه را به یک چشم ببیند و اگر در مسابقات آینده ما هم به هر دلیلی چه شخصی چه مصدومیت نتوانستیم در مسابقه حساسی شرکت کنیم و از فدراسیون درخواست کردیم که مسابقه را به عقب بیندازد آنها برای حرفمان ارزش قائل شوند.

احمدی فر با اشاره به تمرینات آماده سازی اش برای حضور در پیکارهای دسته برتر در این باره اذعان داشت: من به همراه محمد رضا اخلاق پسند تمرین کردیم و برنامه ریزی ما به این صورت بود که تا زمان مسابقات دسته برتر به اوج آمادگی برسیم که این اتفاق هم افتاد.
حتی تمرینات آماده سازی هم داشتیم اما دو روز مانده به آغاز مسابقات همه چیز به هم ریخت و تمام زحمت هایی که کشیده بودیم به نوعی به هدر رفت اکنون در بلاتکلیفی هستیم و وضعیتمان مشخص نیست.

 احمدی فر یک از بی حاشیه ترین بازیکنان تنیس روی میز ایران است وی در رقابتهای انتخابی تیم ملی به مقام چهارم رسید اما در اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و زمانی که نفر سوم از حضور در رقابتها انصراف داده بود بزا هم احمدی فر را جایگزین نکردند و ی در این خصوص بیان کرد: بعد از اینکه مهران احدی از حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا انصراف داد انتظار داشتم که مرا که   نفر چهارم رقابتهای انتخابی بودم به عنوان جایگزین اعزام کنند . اما گویا بازیکن دیر اعلام کرده بود که نمی رود فرصتی برای جایگزین کردن من نبود.

 وی افزود: مدتهاست که کسی از من خبری نگرفته است حتی در اردوی تیم ملی که در رشت محل اقامت من برگزار شد هم از من دعوت نکردند.
انتظاری از کسی ندارم اما گویا نه فدراسیون نه سر مربی تیم ملی کار من را قبول ندارند.
 وی در لیگ سال گذشته به عنوان ارزشمندترین بازیکن شناخته شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار