امام جمعه دماوند تشکیل کمیته ویژه اقتصادی شهرستان دماوند را پیشنهاد داد و گفت: در این کمیته می‏توانیم به شناخت موانع رشد اقتصادی و بررسی مشکلات اقتصادی و رفع آنها بپردازیم.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: وظیفه شورای فرهنگ عمومی در این خصوص ارائه راهکارهای مؤثر است.

وی ادامه داد: فرهنگ ‏سازی در زمینه مصرف و صرفه‏ جویی و فرهنگ کار و سرمایه‏ گذاری نیز از وظایف این شوراست.

علاءالدینی افزود: در نیمه اول سال 92 به تبیین شعار امسال پرداختیم، البته حماسه سیاسی را در انتخابات دیدیم؛ اما نیمه دوم سال که در آستانه آن هستیم، باید به حماسه اقتصادی و عملی کردن آن سپری شود و بتوانیم در تحقق این شعار گام‏ های مؤثری برداریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند تصریح کرد: امروز برای خلق حماسه اقتصادی نیاز داریم که از مسائل حاشیه ‏ای دور شویم و به متن بپردازیم.

وی ادامه داد: امروز وظیفه مردم است که دست به دست هم و با دوری از حاشیه‏ ها هم‏ چنان که حماسه سیاسی آفریدند، حماسه اقتصادی را نیز خلق کنند.

علاءالدینی با بیان اینکه جای امید دارد که می ‏بینیم جبهه‏ گیری دولت یازدهم پیرامون حماسه اقتصادی است، افزود: مجلسی ‏ها نیز با رأی بالایی که به تیم اقتصادی دولت و به وزیر اقتصاد دادند، نشان دادند که حضور و ورود جدی به بحث اقتصاد داشته ‏اند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه اکنون وظیفه از دوش مردم و مجلس برداشته شده است، افزود: اینک نوبت دولت است که راهکارهای رفع موانع و مشکلات اقتصادی کشور را مطرح کرده و به بهبود شرایط بپردازد.

وی وعده 100 روزه دولت و پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی اقتصادی برای رفع موانع و مشکلات را نقطه امید دیگری خواند و افزود: این‏ها خبرهای خوبی است و امیدواریم امید مردم کم ‏رنگ یا بی ‏رنگ نشود./س


برچسب ها: اقتصادی ، دماوند ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.