الکترونیکی شدن سرویس های سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار باعث حذف کاغذ و مراجعه غیرحضوری سهامداران به کارشناسان می شود.

سلطانژاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: شرکت سپرده گذاری مرکزی سعی در اجرای برنامه های کاملی همچون حذف کاغذ و الکترونیکی شدن سرویس ها است. 

وی ادامه داد: فازهای مختلفی برای طرح تعریف شده و برای حرکت به سوی الکترونیکی شدن باید خدمات را تعریف و سرویس های پایه را ارائه دهیم. 

وی افزود: با دفاتر پیشخوان وارد مزاکره شویم و طرحی است که سهامداران بتوانند برای دریافت خدمات به این دفاتر مراجعه کنند. 

وی تصریح کرد: بعد از دریافت کد اطلاعات سهامداران هر خدماتی که هر سهامدار دریافت می کند در سیستم ثبت می شود. 

سلطانژاد افزود: فرایند الکترونیکی شدن زمانبر است و فازهای اولیه امسال امکان پذیر خواهد شد و همچنین با طرح باشگاه سهامداران کل سهامداران بازار سرمایه را تحت عنوان یکی از زیر مجموعه های جامعه تلقی کنیم. 

وی اضافه کرد: خدمات الکترونیکی زمانی محقق خواهد شد که باشگاه سهامداران ایجاد شود. 

وی خاطرنشان کرد: کاملترین طرح در سالهای آینده ایجاد خواهد شد که یک مورد آن ارائه ی تمام سرویس ها به صورت مجازی است و ارباب رجوع بدون مراجعه حضوری با کارشناس به صورت مجازی و یا آنلاین ارتباط برقرار می کند.
انتهاي پيام/
 

برچسب ها: حذف ، کاغذ ، سپرده گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار