سلطانژاد در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: شرکت سپرده گذاری مرکزی سعی در اجرای برنامه های کاملی همچون حذف کاغذ و الکترونیکی شدن سرویس ها است.
وی ادامه داد: فازهای مختلفی برای طرح تعریف شده و برای حرکت به سوی الکترونیکی شدن باید خدمات را تعریف و سرویس های پایه را ارائه دهیم.
وی افزود: با دفاتر پیشخوان وارد مزاکره شویم و طرحی است که سهامداران بتوانند برای دریافت خدمات به این دفاتر مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: بعد از دریافت کد اطلاعات سهامداران هر خدماتی که هر سهامدار دریافت می کند در سیستم ثبت می شود.
سلطانژاد افزود: فرایند الکترونیکی شدن زمانبر است و فازهای اولیه امسال امکان پذیر خواهد شد و همچنین با طرح باشگاه سهامداران کل سهامداران بازار سرمایه را تحت عنوان یکی از زیر مجموعه های جامعه تلقی کنیم.
وی اضافه کرد: خدمات الکترونیکی زمانی محقق خواهد شد که باشگاه سهامداران ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: کاملترین طرح در سالهای آینده ایجاد خواهد شد که یک مورد آن ارائه ی تمام سرویس ها به صورت مجازی است و ارباب رجوع بدون مراجعه حضوری با کارشناس به صورت مجازی و یا آنلاین ارتباط برقرار می کند.
انتهاي پيام/