بعد از قهرمانی تیم ملی بسکتبال جوانان سال 2014 در مسابقات غرب آسیا، مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند ادامه کار این تیم را به یک مربی خارجی یا بچیروویچ بسپارند.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال نوجوانان که در سال 2014 به رده سنی جوانان می رسند کمتر از دو هفته پیش به قهرمانی مسابقات غرب آسیا رسید. این تیم که در سال آینده نیز رقابتهای آسیایی را پیش رو دارد تا اینجای کار زیر نظر محمدرضا اسلامی به فعالیت پرداخت اما مسئولان فدراسیون برای ادامه کار در نظر دارند یک مربی خارجی یا بچیروویچ را برای سرمربیگری جوانان به کار بگیرند.

محمودمشحون رئیس فدراسیون بسکتبال که هر دوره بعد از اتمام کار مربیان خارجی تیم ملی بزرگسالان از این مربیان دل خوشی نداشت و در مصاحبه های خود به انتقاد از آنها می پرداخت، این بار از  کار بچیروویچ سرمربی بزرگسالان رضایت کامل داشته و می گوید: درست است که دوستان به من محبت دارند اما اگر بچیروویچ در راس تیم ملی نبود این موفقیتها به دست نمی آمد. سرمربی اسلونیایی تیم ملی بسیار توانا، مسلط و با شخصیت است.

وی که در جمع اعضای هیئت رئیسه فدراسیون مورد تمجید قرار گرفته بود، ادامه می دهد: کدام مربی جرات دارد که چهار دقیقه بعد از دیدار مهمی مثل بازی با کره حامد حدادی و صمد نیکخواه را از بازی خارج کند؟ صمد کاپیتان تیم ملی و حدادی بازیکن با تجربه لیگ NBA بود. حالا هم که این تیم به جام جهانی رفته است بچیروویچ با قاطعیت از شگفتی در مسابقات جهانی صحبت می کند. 

از طرفی رئیس فدراسیون از اینکه برخی رسانه ها بعد از قهرمانی تیم ملی جوانان در مسابقات غرب آسیا نوشته بودند که جوانان در تورنمنت بی رمق غرب آسیا قهرمان شدند، ابراز  ناراحتی کرده و گفت: تمام بحث قهرمانی و موفقیت برپایه پول نیست بلکه باید از ما حمایت اجتماعی شود./آق

برچسب ها: محمود ، مشحون ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار