با وجود بايکوت و سانسور خبري تحولات بحرين مناطق زيادي از بحرين همچنان شاهد برپايي راهپيمايي مسالمت آميز است و مردم بر ضرورت تحقق خواسته هاي خود و پايان دادن به ديکتاتوري رژيم آل خليفه تاکيد دارند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه اللولوة ؛ بسياري از مناطق بحرين از روز جمعه تا کنون شاهد تظاهرات مردمي و تاکيد بر مطالبات انقلاب و  ادامه تحرکات مسالمت آميز تا تحقق دمکراسي است .

در همين چارچوب ، ساکنان منطقه «بورين» (در حومه منامه )  با برپايي تظاهراتي خواستار قصاص عاملان ريختن خون شهداي انقلاب بحرين شدند .

 سرنگوني رژيم حاکم بر بحرين ، همچنان جزو  خواسته اصلي انقلابيون بحريني و از شعارهاي هميشگي در تظاهرات آنها محسوب مي شود .

همچنین حامد خلف از رهبران حزب الوفاق بحرين گفت : طرحي که نيروهاي ملي مخالف ارائه کرده اند با هدف فراهم کردن زمينه ها و فضاي گفتگوي جدي سازنده بوده است تا نتايج ملموسي درپي داشته باشد .

وي افزود :يکي از مهمترين بندهاي اين پيشنهاد آزادي بازداشت شدگان سياسي است . اين طرح شش بند دارد که مهمترين آن آزادي زندانيان سياسي بر حسب توصيه هاي کميته بسيوني است . 
برچسب ها: تظاهرات ، بحرین ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار