رئيس سازمان حج و زيارت گفت: امسال 64 هزار زائر به مکه مکرمه اعزا م مي‌شوند که پرواز زائران تهراني از فرودگاه مهرآباد صورت مي‌گيرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت در نشست خبري امروز خود با بيان اينکه 89 درصد از برنامه زائران براي اعزام به حج تمتع برنامه ريزي و جدول زمان بندي اعزام آنها مشخص شده است، گفت: سازمان حج و زيارت آمادگي کامل خود را براي اعزام و پذيرايي زائران در سال 92 اعلام مي کند.

وي افزود: جمع زائراني که امسال به حج تمتع اعزام مي‌شوند 64 هزار نفر در 499 کاروان است که 250 نفر به صورت صعود و 250 نفر توسط کارواني‌هاي ايراني  اعزام مي‌شوند.

رئيس سازمان حج وزيارت در ادامه تصريح کرد: عمليات حج امسال از 17 ايستگاه پروازي صورت مي‌گيرد.

اوحدي در خصوص انتقال پرواز زائران حج تمتع به فرودگاه امام گفت: امسال تمامي پروازهاي حج تمتع از فرودگاه مهرآباد صورت مي‌گيرد.

وي در ادامه يادآور شد: با برنامه‌ريزيهاي انجام شده سعي مي‌کنيم پرواز زائران عمره به فرودگاه امام خميني صورت گيرد.

وي در ادامه تصريح  کرد: سازمان حج و زيارت و شرکت فرودگاه هاي کشور در طي سالهاي گذشته از اکثر استانها پرواز حج را انجام مي‌داد که امسال پرواز  اين استانها به استان‌هاي همجوار خود به دليل کاهش ترافيک منجر شده است.

وي در خصوص ويژگيهاي حج امسال گفت: تمامي خدمات پزشکي حجاج امسال با کيفيت کامل صورت مي‌گيرد.

وي در ادامه افزود: 520 پزشک خانم و آقا در مجموعه‌هاي هتل‌ها حضور دارند و يک مطب براي هر پزشک در هتل‌ها مستقر شده است. خدمات پزشکي ارائه شده براي حجاج ايراني قابل مقايسه با هيچ کشوري نيست.

وي گفت: اولين پرواز حج تمتع 18 شهريور ماه انجام مي‌شود و آخرين پرواز 18 آبان ماه است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تمتع ، برنامه ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار