"بغض فدک" قصه ای از اسلام را روایت می کند.

صادق آشورپور نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران در خصوص اثر جدیدش گفت: نگارش کتاب بغض فدک را از یکسال پیش کردم هم اکنون آن را برای چاپ به انتشارات نیستان سپرده ام.

وی ادامه داد: موضوع این کتاب قصه سوزناک و دردناک باغ فدک است که رسول اکرم (ص) به دخترش فاطمه (س) هدیه داده بود که به روز آن را از حضرت زهرا (س) گرفتند.

وی ادامه داد: این کتاب شامل دو بخش است یک بخش آن به صورت تئاتر مدرن و غربی و بخشی دیگر آن به شکل تعزیه است یعنی بخشی را که انسان ها باید به  ایفای نقش و رفتن روي سکو تئاتر ایرانی را اجرا می کنند و پس از رسیدن با بافت دراماتیک وارد تعزیه شوند.

آشورپور عنوان کرد: این کتاب شامل 90 صفحه تايپی است كه در آینده ای نزدیک یعنی تا اواخر سال امسال از سوی انتشارات نیستان به چاپ خواهد رسید.

این نویسنده با اشاره به اثر دیگرش بیان کرد: جلد دهم نمایشهای ایرانی با موضوع تاریخی اتفاقات سال 1266 یعنی از ابتدای دوره حکومتی ناصر الدین شاه قاجار تا پایان دوره پهلوی به بررسی تئاتر ایران پرداخته است.

وی افزود: قرار بر این است که جلد دهم به همراه جلدهای 8 و9 با هم به بازار نشر ارائه شوند و جلوه های 1 تا 7 به چاپ دوم برسد.

آشورپور بیان کرد: این کتاب نیز تا پایان سال امسال  از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ خواهد رسید و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار