مدير عامل شركت فرآورده‌هاي غذايي رضوي، از تولید سالانه 65 نوع محصول غذايي با ظرفیت20 هزار تن در اين موسسه و ارائه آن به بازارهای داخلی و خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد آرياشاد، با بيان اين مطلب اظهار داشت: شركت فرآورده‌هاي غذايي رضوي، براي جذب مشتريان و با توجه به افزايش توليدكنندگان و رقابت شديد در بازار، همه روزه در محصولات خود تنوع ايجاد مي‌كند.
وي ماموريت اصلي اين شركت راتوليد انواع فرآورده‌هاي غذايياز قبيل رب گوجه‌فرنگي، كمپوت، كنسرو، آب ميوه، كنستانتره، پوره و انواع سس مايونز و كچاپ با كيفيت مطلوب عنوان كرد.

مدير عامل شركت فرآورده‌هاي غذايي‌رضوي
در ادامه به صادرات محصولات اشاره كرد و گفت: اين محصولات با كيفيت مطلوب به کشورهایي نظير افغانستان، تاجيكستان، امارات، عراق و... صادر مي‌شود.
وي افزود: اين شركت مي‌كوشد با ارتقاي سطح فناوري هاي صنعت و دانش فني كاركنان، همواره سهم قابل ملاحظه‌اي از بازارهاي هدف را به خود اختصاص دهد و بتواند به عنوان تامين‌كننده برتردر كشور و منطقه نائل شود.

آريا شاد
ياد آور شد: شركت فرآورده‌هاي غذايي‌رضوي در شهريور ماه سال 1387 موفق به دريافت آرم حلال كشورهاي اسلامي براي انواع محصولات خود شده است. /س
برچسب ها: فرآورده ، غذایی ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.