میربابایی، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین از حضور سه بانوی جوان در بازی های پارآسیایی مالزی خبر داد.

به گزارش گروه روزشی باشگاه خبرنگاران، میربابایی در این خصوص اظهار داشت: پس از بررسی های نهایی و با توجه به سهمیه اعلام شده از سوی کمیته ی ملی پارالمپیک، در نهایت 3 نفر برای اعزام به مالزی انتخاب شدند.
 
نایب رئیس انجمن تنیس روی میز افزود: برای اردوهای تیم ملی 16 نفر از برترین های مسابقات قهرمانی کشور، لیگ و نیز جشنواره استعدادیابی مشهد، انتخاب شدند که طی برگزاری سه مرحله اردو و مسابقات انتخابی نهایتا 3 نفر از آنها به تیم ملی راه یافتند.

میربابابی تصریح کرد: این سه نفر از برترین تنیسورهای خانم در رده سنی جوانان 14 تا 22 سال هستند که دو نفر از آنها خانم ها مریم علیزاده و مریم گیلانی تجربه حضور در دوره های پیشین مسابقات جوانان و کسب عنوان را دارند و یک نفر دیگر خانم فاطمه محمدی، با وجود سن کم، 14 سال، در مسابقات بزرگسالان شرکت کرده و صاحب عنوان نیز شده است.

وی گفت: هر سه نفر، دارای انگیزه بالا هستند و هم اکنون زیر نظر مربیان استانی خود تمرینات را پیگیری می کنند و طبق برنامه های داده شده روند تمرینات آنها به صورت منظم انجام می شود و همواره نظارت بر آنها وجود دارد.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز افزود: هنوز اطلاعی از تیم های حاضر نداریم ولی طبق گذشته تیم هایی نظیر اردن، چین، ژاپن، کره جنوبی و نیز مالزی، دارای بازیکنان خوبی هستند و از رقبای جدی ما محسوب می شوند.

گفتنی است؛ تیم ملی تنیس روی میز بانوان جوان کشورمان با ترکیب خانم ها مریم علیزاده (تهران) کلاس نشسته، مریم گیلانی (مازندران) کلاس نشسته و فاطمه محمدی (خراسان رضوی) کلاس ایستاده با هدایت خانم اشرف بلوچی مربی تیم ملی، به رقابت های پارآسیایی مالزی اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است: این ملی پوشان جوان 23 مهر ماه برای حضور در تمرینات متصل به اعزام، وارد تهران خواهند شد و آخرین مراحل آماده سازی آنها پیش از حضور در مسابقات مالزی، انجام می شود.
برچسب ها: رئیس ، تنیس ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار