فرماندار سوادکوه گفت: رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در مسیر تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه گام بر دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عزیز باقری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با تاکید بر اینکه فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر ظریف و حساس است، گفت: هنر ظریف‌ترین و حساس‌ترین و ماندگارترین اثر است و مرگ ندارد.

فرماندار سوادکوه با اشاره به حضور سعید طوسی قاری بین‌المللی قرآن مجید در مراسم معارفه و تودیع روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و تلاوت تاثیر گذار آیاتی از کلام الله مجید، خاطر نشان کرد: امیدوارم حضور این قاری بین‌المللی و تلاوت زیبای وی آغازگر فعالیت قوی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر عرصه‌های بسیار متنوعی دارد، یادآوری کرد: لازم است از حمایت‌های ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای توسعه فرهنگی و هنری و تلاش‌های رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه تقدیر کنم.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را خادم قرآن توصیف کرد و افزود: میثم قربانی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه فردی فرهیخته و بومی و خادم قرآن است و توانمندی خود را برای توسعه فرهنگی و هنری شهرستان سوادکوه عرضه کرد.

باقری با بیان اینکه ما باید عیوب یکدیگر را به خودمان هدیه بدهیم، تصریح کرد: رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در مسیر تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه گام بر دارد./ج1

برچسب ها: سوادکوه ، ارشاد ، نقاط قوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.