فرمانده سپاه بیت‌المقدس، امنیت کردستان را امنیتی پایدار و مردی خواند و گفت: وفاداری مردم این استان به نظام اسلامی مهم‌ترین عامل در ایجاد این امنیت است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدحسین رجبی شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش سراسری فرماندهان بسیج دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد به ناامنی‌های موجود در برخی از کشورهای خاورمیانه اشاره و اظهار کرد: نبود رهبر و پشتوانه‌ای قوی مهم‌ترین مشکل انقلاب‌ها در کشورهای مختلف است.

وی از برگزاری کنگره پیشمرگان کرد مسلمان در سال آینده در این استان خبر داد و افزود: کارهای برگزاری این کنگره همزمان با سایر استان‌های همجوار آغازشده و کار در دو حوزه داخلی سپاه و بیرون از سپاه دنبال می‌شود.

به گفته وی، پیشمرگان کرد مسلمان در روزهای سخت انقلاب جان خود را در دفاع از میهن اسلامی و مقابله با ضدانقلاب در طبق اخلاص گذاشتند که امید است در قالب برگزاری این یادواره گوشه‌ای از رشادت‌های آنان به جامعه اطلاع رسانی شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس ایجاد و حفظ امنیت در کردستان را بزرگترین ماموریت سپاه عنوان کرد و بیان داشت: این مهم با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط در خارج از مرز، مرز و داخل استان دنبال می‌شود.

به گفته وی، شاخص ضریب امنیت و احساس امنیت در کردستان به برکت خون پاک شهدا و ولایت‌مداری مردم کاملا پایدار است و  این مهم با حضور نیروهای بومی و مشارکت مردم استان به دست آمده است.

رجبی با تاکید بر اینکه فشار حکومت‌های خودکامه مردم بسیاری از کشورهای اسلامی را به قیام وادار کرده است، تصریح کرد: نبود رهبری آگاه و مطلع به امور در بسیاری از این کشورها موجب به نتیجه نرسیدن این قیام‌ها شده است.

وی با اشاره به گوشه‌ای از فرامین امام راحل مبنی بر اینکه "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد" اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی در سایه وجود رهبران الهی و دینی این نظام بسیاری از توطئه‌هایی که ریشه و بنیان انقلاب را هدف قرار داده بود نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس از سفر رهبر معظم انقلاب نیز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ کردستان نام برد و بیان داشت: با سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان و اقامت هشت روزه ایشان در این استان تمامی معادلات دشمنان بر هم زده شد.

به گفته رجبی، نگاه امنیتی که به خاطر حضور گروهک‌های ضدانقلاب در اوایل پیروزی انقلاب بر کردستان سنگینی می‌کرد کاملا محو و امروز کردستان در زمره استان‌های امن کشور قرار دارد.

وی تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری به کردستان در کنار زدودن نگاه امنیتی به استان زمینه‌ای را ایجاد کرد تا مقداری از کارهای عقب‌مانده استان جبران شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در ادامه انتخاب کردستان به عنوان میزبان همایش سراسری فرماندهان بسیج دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اقدام ارزشمندی دانست و تصریح کرد: برگزاری چنین همایش در کردستان ظرفیت ارزشمندی برای نشان دادن و معرفی کردن هرچه بیشتر ایثار و از خودگذشتگی‌های مردم این خطه و فرهنگی بودن آن به مردم سایر نقاط کشور است.

رجبی در پایان ضمن تاکید بر همکاری و همدلی تمام ادارات و نهادهای استان برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این همایش، خاطرنشان کرد: باید با تلاش، همت مضاعف و استفاده از همه امکانات تلاش کنیم این همایش به بهترین شکل و در خور شان مردم استان برگزار شود. /ج1

برچسب ها: کردستان ، فرمانده ، نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.