رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: در گذشته سیاست های اشتباهی در برخی موارد صورت گرفته است که از نمونه های بارز آن می توان به خصوصی سازی بدون علم و تفکر در شهرستان صورت گرفته اشاره کرد.

علی رضا پرویزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ضعف های موجود در حوزه ورزش شهرستان پردیس گفت:باید تشکر ویژه ای هم از آقای نژاد فلاح مدیر کل ورزش کشور داشته باشم که همه افتخارات به خاطر اجازه ایشان بوده که توانسته ایم در زمینه ورزش مانوری داشته باشیم مشکلات در شهرستان پردیس به ویژه در حوزه ورزش وجود داردو لی این موضوع دلیل نمی شود تا ما امور محوله خود را زمین بگذاریم. .

وی با اشاره به کمبود ها در رشته فوتبال درشهرستان پردیس تصریح کرد: فوتبال ورزش اول دنیاست و این موضوع هم در کشور ما شکل گرفته است و به یک سیاست تبدیل شده است در گذشته سیاست های اشتباهی در برخی موارد صورت گرفته است که از نمونه های بارز آن می توان به خصوصی سازی بدون علم و تفکر در شهرستان صورت گرفته اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس با تاکید برکمبود زیرساخت ها در رشته فوتبال در بستر این رشته در شهرستان پردیس اظهار داشت: ما به امکانات بزرگی در رشته فوتبال مانند چمن طبیعی و مصنوعی در شهرستان نیاز داریم که با تامین این زیرساخت می توانیم در مسیر استعدادیابی قدم برداریم و در این رشته در سطح اول کشور بتوانیم ارض اندام کنیم.

پرویزی در مورد مشکلات در تامین زیرساخت ها دررشته فوتبال در شهرستان پردیس بیان کرد: ما مجوز احداث زمین چمن مصنوعی را هم داریم ولی با وجود تحریم ها و اینکه مواد مورد نیاز از کشور انگلستان وارد می شود مشکل هزینه داریم شاید در سالهای قبل برای این کار می توانستیم با رقم 60 میلیون تومان این خواسته را محقق کنیم ولی در شرایط فعلی برای این کار بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه لازم داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: این اعتبارات با توافق نامه هایی که در رده های ارشد مدیریتی مانند سازمان برنامه ریزی و اقتصاد و دارایی و دستگاههای زیربط صورت گیرد و با وجود این توافق نامه ها وقتی با تحریم مواجه می شویم هزینه ها تغییر می کند و اعتبارات هم تغییر می کندو برای ورود مواد اولیه در انیپروژه ها به بازار آزاد برخورد کمی کنیم ./س


برچسب ها: خصوصی سازی ، علم ، تفکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.