دبيركل جمعيت هلال احمر از اختصاص اعتبار 93ميليارد توماني در طرح توسعه شبكه امداد و نجات كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ محمد عباسي امروز در مراسم توسعه شبكه امداد و نجات كشور و افتتاح همزمان 36 پايگاه امداد بين شهري كه از طريق ويدئو كنفرانس و ارتباط با ساير استانها صورت گرفت، با اشاره به اينكه در اين طرح 93 ميليارد تومان از طريق دولت و جمعيت هلال احمر به اين طرح اعتبار تخصيص داده شده است، بيان داشت: اميد است امسال نيز مانند سنوات گذشته بتوان با توسعه امكانات و تجهيزات امدادي گام هاي بلندتري در ارائه خدمات به هموطنان داشته باشيم.
وي در ادامه با اشاره به طرح تقويت و توسعه شبكه امداد و نجات كشور به افتتاح 39 پايگاه امداد و نجات اشاره كرد و گفت: در مجموع 39 پايگاه امداد و نجات و 10 باب انباري امدادي در 21 استان به بهره برداري رسيد كه براين اساس شمار پايگاه هاي امداد و نجات به 508 پايگاه جاده اي_ كوهستان_ دريايي و آسفالت رسيد.
وي افزود: با راه اندازي و افتتاح 7 پايگاه امداد و نجات هوايي، 17 پايگاه امداد و هوايي در سراسر كشور فعال مي شود.
وي در ادامه بيان داشت: 51 دستگاه خودرو نجات، تجهيز 100 دستگاه آمبولانس نجاتف 74 دستگاه زنده ياب بيورادار، 22 قلاده سگ از امروز وارد سامانه خدمات امدادي كشور شد.
وي در پايان با اشاره به راه اندازي خط 112 در 17 استان كشور خاطرنشان كرد: هم اكنون در 17 استان كشور خط 112 فعال و در حال استفاده است./ف
برچسب ها: جمیعت ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار