رياست سازمان اوقاف و امور خيريه در جلسه جمع بندي رفع مشكلات اجرايي اوقاف فارس معاونين سازمان را موظف كرد طي دو هفته مشكلات اوقاف فارس را بررسي و حل كنند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، حجت الاسلام و المسلمين محمدي نيز با سفر به شيراز و شركت در جلسه جمع بندي بررسي و حل مشكلات اجرايي اوقاف فارس كه با حضور مديران ارشد سازمان و مديران اوقاف فارس برگزار شد گفت: تصميمات اتخاذ شده تا دو هفته بررسي، اقدام و تمام شود. معاونت هاي سازمان موظف هستند موارد را بررسي و مشكلات را رفع كنند و تا دو هفته آينده بازرسي سازمان گزارش رفع كامل مشكلات را ارائه دهد.

حجت الاسلام و المسلمين محمدي با اشاره به حساسيت تصميم گيري در سازمان افزود: مراقب باشيم كه اقدامي خارج از قاعده و قانون نداشته باشيم كه براي آيندگان، خصوصا براي موقوفات و حرم امامزادگان ايجاد مشكل نمايد.

نماينده ولي فقيه با اشاره به رفع مشكلات اجرايي اوقاف فارس گفت: نبايد اين مشكلات ما را از كار اصلي كه مديريت موقوفات و بقاع متبركه است غافل كند. ما فناوري و ساختاري مي خواهيم كه در خدمت موقوفات و حرم امامزادگان باشد و ما را به هدف نزديك كند. خود را مشغول جزئيات نكنيم و به وظيفه اصلي خود بپردازيم.

رياست سازمان اوقاف بر وظاايف سه گانه سازمان شامل اداره موقوفات، اداره حرم امامزادگان و بقاع متبركه و گسترش فرهنگ قرآن تاكيد كرد و گفت: دقت كنيم كه سرمايه موقوفات در خدمت مردم باشد، در خدمت قرآن و اهل بيت (ع) باشد.

حجت الاسلام محمدي حل اختلافات اراضي منابع طبيعي و اوقاف فارس را قابل تحسين دانست و افزود: استان فارس ظرفيت هاي بسيار خوبي دارد و بايد بعد از تهران در رده دوم باشد./س

برچسب ها: حل ، مشکلات ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.