مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ارزش سرمایه گذاری واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان را بالغ بر 6 هزار و 700 میلیارد ریال عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، روح الله ابراهیمی در دیدار با دکتر لاریجانی رئیس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شهرک‌های صنعتی قم اظهار کرد: از ابتدای سال 76 که قم به استان تبدیل شده و شهرک‌های صنعتی در این استان شکل گرفت تا سال 92 بیش از هزار و 500 قرارداد در سطح شهرک‌های صنعتی قم منعقد شده است.
وی افزود: با تلاش‌ها و حمایت‌های نرم افزاری و سخت افزاری از واحدهای صنعتی و تولیدی خوشبختانه 980 واحد صنعتی از کل قراردادهای منعقده به مرحله بهره برداری رسیده‌اند که ارزش سرمایه گذاری آنها به بیش از 6 هزار و 700 میلیارد ریال می‌رسد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به ظرفیت‌های استان در جذب واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران گفت: بیشتر واحدهای مستقر شده در سطح شهرک‌های صنعتی قم مربوط به صنایع شیمیایی، نساجی، فلزی، کانی غیرفلزی و مواد غذایی است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در بخش دیگری از سخنان خود اصلاح ساختار تخصیص آب مورد نیاز واحدهای صنعتی با توجه به اینکه تنها دو درصد منابع آبی به صنعت اختصاص دارد، ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، تأمین اعتبار تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی و معافیت‌های مالیاتی را از مهمترین خواسته‌های بخش صنعتی استان عنوان کرد./س
برچسب ها: قم ، سرمایه ، گذاری ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.