مجيد عبدالهي دبير اين جشنواره با اشاره به استقبال خوب وبلاگ نويسان از اين جشنواره، آخرين مهلت ثبت نام در جشنواره را 15 شهريور ماه 1392 اعلام نمود و افزود اين زمان به هيچ وجه تمديد نخواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، وي با اشاره به داوري همزمان وبلاگ هاي ثبت نام شده افزود با توجه به اينكه فرصت برگزاري جشنواره امسال محدود بود و با عنايت به اينكه علاقه مندان براي ساخت و ايجاد يك وبلاگ ناب بايد وقت كافي را در اختيار داشته باشند بر آن شديم تا تمامي فرصت ممكن را به بخش ثبت نام اختصاص دهيم و همزمان با آن با بهره گيري از دو گروه متخصص در زمينه محتوايي و فني، بحث داوري را همزمان با ثبت نام پيش ببريم.

عبدالهي با اشاره به جوايز نفيس در نظر گرفته شده براي دو بخش ملي و بين المللي افزود انشاءالله در روز اختتاميه به هشت نفر از وبلاگ نويسان ملي و سه نفر از وبلاگ نويسان بين المللي جوايز نقدي ارزشمندي اهدا خواهيم نمود.

يادآور مي شويم هشتمين جشنواره بين المللي وبلاگ نويسي رضوي امسال به همت ناحيه مقاومت بسيج حضرت ولي عصر (عج) و با همكاري سايت فارسي مچ برگزار مي گردد.

علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در جشنواره مي توانند به سايت هاي www.valiasr.ghasam.ir و www.farsimatch.ir مراجعه نمايند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.