فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه باید صنایع تبدیلی در کنار اراضی کشاورزی تعریف و فرهنگ توسعه محور نهادینه شود خواستار انجام فعالیت همه دستگاه ها با محور سیاست های دولت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری واحدی کشاورزی را یکی از بخش های محور توسعه استان مازندران دانست و گفت: در استان فضا برای کسب و کار آماده بوده و مسئولان باید در بخش کشاورزی مرکز استان را حمایت کنند.

وی با بیان این اینکه چه اقداماتی صورت گیرد تا فضای کسب و کار در کشاورزی رونق پیدا کندافزود: دولت یازدهم دولتی توسعه محور بوده که به دنبال ثبات قیمت ها و کاهش آن می باشد تا از این طریق فرهنگ توسعه محور را در کشور نهادینه کند.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به مبلغ 13 میلیارد و 700 میلیون تومانی که در سال گذشته در کارگروه اشتغال و سرمایه به بخش کشاورزی ساری اختصاص یافت گفت: بیش از 90 درصد از این بودجه در این بخش جذب شده است.

واحدی افزود : مجتمع سورتینگ مرکبات روستای فیروزکنده سفلی با سرمایه بالغ بر یک میلیارد و 280 میلیون تومان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گفته وی این واحد صنعتی با دارا بودن ظرفیت نگهداری 3 هزار تن مرکبات و 500 تن انواع میوه در سال زمینه اشتغال 5 نفر به صورت دائم و75 نفر به صورت فصلی فراهم کرده است./س


برچسب ها: صنایع ، تبدیلی ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.