فرماندار اهر با ارائه گزارشی از عملکرد مسئولین شهرستان در خصوص عملیات بازسازی مناطق زلزله زده گفت: تاکنون 4000 واحد مسکونی در مناطق روستایی این شهرستان که در تعهد بنیاد مسکن، ستادهای معین و خیرین بوده در عرض یکسال به مرحله بهره برداری رسیده و اهالی روستاهای زلزله زده از نعمت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند شده اند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، رضا صدیقی، در جمع مردم روستای زلزله زده ملالار از افتتاح سی پروژه عمرانی در قالب طرح های مختلف عمرانی، کشاورزی، خدماتی در حوزه شهری و روستایی با صرف اعتباری بالغ بر یکصد و سی میلیارد ريال خبر داد.

وی، گفت: در امورات زیربنایی نیز با بسیج کلیه امکانات ادارات خدمت رسان اکثر زیرساختهای مورد نیاز در روستاها با مشارکت ادارات ذیربط به مرحله اتمام رسیده و برخی نواقصات نیز که در روستاها وجود دارد تلاش داریم با تعامل مردم، مسئولین و خیرین بخصوص مساجد، اماکن عمومی را در کمترین زمان لازم به اتمام رسانیم.

این مقام مسئول به حوزه اشتغال و سرمایه گذاری نیز اشاره کرد که با اجرای همایش سرمایه گذاری از سرمایه گذاری 4000 میلیارد ريال توسط بخش خصوصی و تعاونی و نیمه دولتی در قالب پروژه های صنعتی، خدمات و کشاورزی این شهرستان خبر داد و افزود: ایجاد کارخانه آهک هیدراته، تولید کنسانتره مس، تولید میلگرد فولادی، فاز دوم کارخانه مس مزرعه، صنایع تبدیلی میوه و کنسانتره میوه از جمله این طرح است که با اتمام این طرح های اشتغالزا زمینه برای اشتغال بیش از 2500 نفر فراهم می شود.

در پایان این مراسم از خیر مسجدساز که مسجد روستای ملالار اهر توسط این خیر ساخته شده بود از سوی استاندار آذربایجان شرقی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد./س

برچسب ها: اتمام ، مناطق ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.