نماینده ولی فقیه درشیراز گفت: کاخ شیشه ای آمریکا که همان اسرائیل است با سنگ جوانان فلسطینی شکسته می شود چه برسد به زمانی که هشت هزار نفر آماده جانفشانی برای دفاع از سوریه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، آیت اله ایمانی گفت: آمریکا و همپیمانان خود باید بدانند که اگر توانستند به افغانستان و عراق حمله کنند این دو کشور فاقد دولت بودند و از طرفی صدام در عراق یک جنازه سیاسی بود که البته آمریکا و همپیمانان در نبرد با این دو کشور نیز خسارت های زیادی را متحمل شدند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: سوریه دولت و ارتش دارد و علی رغم سه سال جنگ فرسایشی استشهادیونی هستند که داوطلب شهادتند و باید توجه کنیم که سوریه کشوری رشید و با سابقه است.

امام جمعه شیراز گفت: ممکن است که آمریکا و همپیمانان آن آغاز کننده جنگ باشند اما به طور حتم پایان این جنگ را نخواهند فهمید.

وی با بیان اینکه استکبار و استعمار جهانی در بازی با کلمات واژه ها را به سود خود معنا می کنند، گفت: دموکراسی، حقوق بشر، آزادی انسان، آزادی زنان و تروریسم از جمله واژه هایی است معنی آن را به نفع خودشان تغییر داده اند چرا که آنان کسانی که وحشیانه اقدام به آدم کشی می کنند را از لیست تروریست ها خارج می کنند و دیگران را جایگزین آنها قرار می دهند./س

برچسب ها: حمله ، سوریه ، کاخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.