مدير عامل شرکت ماد رتخصصي عمران وبهسازي شهري ايران گفت: 87 پروژه ساماندهی و توانمند سازی در سکونتگاههای غیر رسمی شهر پارس آباد با اعتباری بالغ بر 410 میلیارد ریال تعریف شده است

مجيد کيان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه انجام مطالعات و تهیه طرح سکونتگاه های غیررسمی شهرهای اردبیل و پارس آباد اعتبار يک ميليون 700 میلیون ریال به اتمام و به تصویب ستاد توانمند سازی و ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی شهر ستان اردبیل رسیده است، گفت : 87 پروژه ساماندهی و توانمند سازی در سکونتگاههای غیر رسمی شهر پارس آباد با اعتباری بالغ بر 410 میلیارد ریال تعریف شده است.

وي ادامه داد: اجرای پروژه های نوسازي بافت هاي فرسوده توسط شورای برنامه ریزی توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهر ستان توسط استاندار و فرماندار محترم و سایر دستگاههای اجرایی در دستور کار قرار گیرد .

مدير عامل شرکت مادر تخصصي عمران وبهسازي شهري ايران در خصوص اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ نوسازی در بافت های فرسوده در استان اردبیل اظهارداشت : در خصوص اشاعه نوسازی بافت های فرسوده در میان ساکنان دربافت های فرسوده در استان اردبیل اقدامات خوبی انجام شده است.

کيان پور در ادامه تصريح کرد: از اقدامات صورت گرفته در نوسازي می توان به - تهیه فیلم داستانی کوتاه و اجرای نمایش خیابانی با عنوان بافت فرسوده -تهیه و پخش زیرنویس و پخش انیمیشن به زبان آذری در شبکه استانی -تهیه و پیاده سازی نقشه بافت فرسوده شهری بر روی نقشه توریستی شهر اردبیل -ارسال پیامک تبلیغاتی درخصوص تسهیلات بافت فرسوده توزیع بدون نشانی نامه و بسته تبلیغاتی تسهیلات بافت اشاره کرد.

وي خواستار همکاری کلیه مدیران و مسئولان شهری در خصوص نوسازی بافت های فرسوده شهری شد و نقش مردم را در احیاء و بهسازی این مناطق تعیین کننده و مهم خواند .

کيان پور خاطر نشان کرد: بمنظور آشنایی بیشتر مدیران شهری با امر نوسازی بافت های فرسوده و توانمند سازی و ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی 11 کارگاه آموزشی در سطح استان برگزار شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار