دبیر هییت رسیدگی به تخلفات فوتبال گفت: من کارمند هیچ کس در فدراسیون فوتبال نیستم و شرح وظایف کاملا مشخص است و هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق اظهارنظر شخصی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام علیپور در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:فوتبال ورزش بسیار زیبایی است و البته به دلیل اینکه در معرض دید همه به خصوص رسانه ها قرار می گیرد بسیار حساس است و از 7 جهت زیر نظر است و جزئیات حتی تخلفات کوچک نیز بزرگ دیده می شود.

وی افزود:ما نیز باید مراقب تخلفات باشیم چرا که این تخلفات خیلی زود دیده می شوند و خیلی زود هم رسانه ای خواهند شد.تصمیمات ستاد رسیدگی به تخلفات مبتنی بر اساسنامه فدراسیون فوتبال-فیفا و آیین نامه کدهای اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیاست و هیچ تصمیم سلیقه ای نداریم.

دبیر هییت رسیدگی به تخلفات فوتبال تصريح کرد: من کارمند هیچ شخصی در فدراسیون فوتبال نیستم و شرح وظایف کاملا مشخص است و تمام مصوبات هییت رسیدگی تدوین شده و توسط اعضا خوانده و امضا گرفته می شود.

علیپور بیان داشت:ما به یک تغییر سیستم مدیریتی در فوتبال نیاز داریم و مثلا بکن بائر در بایرن مونیخ در تصمیمات فنی دخالت دارد اما امروز جایگاه پیشکسوتان ما در تیم ها و باشگاه ها کجاست؟!

وی ادامه داد:باید این پیشکسوتان باشند که انتخاب بازیکنان را بر عهده داشته باشند تا شاهد حضور بهترین و با کیفیت ترین بازیکنان باشیم.

دبیر هییت رسیدگی به تخلفات فوتبال افزود:پیشنهاد تاسیس صندوقی از درصدی از مبلغ قرارداد فوتبالی ها نیز مورد خوبی است که حتما بررسی می شود تا با حفظ شان و منزلت به موارد مناسب کمک کند.

وی تاکید کرد:در بحث نقل و انتقالات در لیگ پایه نیز باید توجه خاصی داشته باشیم و به عنوان مثال ما سه جابه جایی در لیگ های یک و 2 داریم که تیم ها به 2 یا 3 نفرفروخته شده و تیم ها بحران مالکیت مواجه هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران باید در به کارگیری مربیان تعهد داشته باشند که این مربیان از دلال ها پول نگیرند-کیفیت بازیکنان را تضمین کنند-در طول فصل تماسی با کسی نگیرند و نتایج با کیفیت فنی به دست بیاید  و عدم استفاده از مواد نیروزا نیز از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد که امیدواریم در ادامه با پیگیری ها و جدیت شاهد عملی شدن این موارد باشیم.
برچسب ها: علیپور ، لیگ ، پیشکسوتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار