"جهانگير الماسي" در خصوص به تأخير افتادن تدوين "رنج و سرمستي" خبر داد.

"جهانگير الماسي" كارگردان "رنج و سرمستي" در خصوص مراحل فني اين فيلم به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: فيلم سينمايي "رنج و سرمستي" با موضوع دفاع مقدس، اسارت زندي در جنگ ايران و عراق و بازگشت او پس از سالها به ايران را به تصوير مي‌كشد. 

وي افزود: تدوين اين فيلم كه قرار بود تا پايان اين ماه به اتمام برسد به دليل كمبود بودجه تا مهر ادامه خواهد يافت. "كيانوش عياري" كارگردان سينماي ايران تدوين اين فيلم را بر عهده داشته و تا به امروز صميمانه ما را همياري كرده است. 

"الماسي" اظهار داشت: موسيقي فيلم بر عهده "مجيد انتظامي" است كه با وجود شلوغي كارش ساخت موسيقي اين فيلم را پذيرفته كه اميدوارم تمامي مراحل فني "رنج و سرمستي" تا پايان مهر ماه به اتمام برسد. 

وي در خصوص اكران فيلم در جشنواره سي و دوم جشنواره بين‌المللي فيلم فجر تصريح كرد: از ابتداي فيلمبرداري تمام سعي‌ام بر اين بود كه فيلم براي اكران در جشنواره بين‌المللي فيلم فجر آماده شود كه خوشبختانه امكان ارائه كار به جشنواره مهيا است. 

گفتني است؛ در "رنج و سرمستي" بازيگراني چون "ماه چهره خليلي"،‌ "شهرام پوراسد"، "مهدي صبايي"،‌ "هرمز سيرتي"، "احمد كاوري"، "حسين خاني بيگ" و ... به ايفاي نقش پرداخته‌اند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار