سينماگران براي بهتر اداره شدن مديريت سازمان سينمايي اظهارات و نظرات خود را مطرح كردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، در اين هفته نامه ها و يادداشت هاي بسياري به رئيس سازمان سينمايي در خصوص مديريت جديد مطرح شدكه يكي از آن ها  اسداله نیک‌نژاد بود كه طي یادداشتی با اشاره به انتصاب رییس‌ جدید سازمان سینمایی از همه فعالان در این حوزه خواست که «بدون کینه‌ورزی و لجاجت‌های سیاسی و یا هنری یکدیگر را یاری دهیم».

همچنين در پی انتخاب حجت‌الله ایوبی به سمت ریاست سازمان سینمایی،‌ پرویز پرستویی در یادداشتی تاکید کرد:«اگر وحدتمان را حفظ کنیم‌، می‌رویم سینمای خوب و پرباری را داشته باشیم».

حجت‌الله ایوبی رئیس جدید سازمان سینمایی با همراهی قائم مقام وزارت ارشاد اتاق خود را در ساختمان این وزارتخانه در بهارستان تحویل گرفت و ضمن خسته‌نباشید به جواد شمقدری رییس پیشین سازمان سینمایی‌ کار خود را در عرصه مدیریت سینمایی کشور آغاز کرد.

به بهانه اكران اخرين فيلم تحريمي جشن اکران شش فیلم تحریمی حوزه هنری با حضورهنرمندان سینمای ایران برگزار خواهد شد.

درباره اولین ساخته‌ی سینمایی شهاب حسینی در مقام کارگردان امير سمواتي در اين خصوص اعلام كرد «ساکن طبقه وسط» در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد و خود شهاب حسینی نقش اصلی را بازی خواهد کرد و به زودی نیز پس از انعقاد قرارداد با دیگر بازیگران، اسامی را اعلام می‌کند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار