رابرت لنگدون، پرفسور نماد شناس آثار دن براون به زودي دوباره به سينما باز مي گردد تا پرده از راز ديگري بردارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛‌ تام هنكس رابرت لنگدون در دو فيلم كد داوينچي(2006) و فرشتگان و شياطين (2009) و ران هاوارد كارگردان هر دو فيلم تصميم گرفته‌اند براساس تازه‌ترين كتاب دان براون با حضور اين شخصيت با عنوان دوزخ فيلمي سينمايي بسازند.

داستان از اين قرار است كه لنگدون اين بار در ايتاليا است و سرگرم حل معمايي درباره‌ي كتاب دوزخ يكي از سه جلد كمدي الهي اثر دانته آليگيري است و به همين خاطر خيلي زود قدم در گستره‌اي متشكل از هنر كلاسيك مسيرهاي مخفي و علوم آينده‌گرا مي‌گذارد. كتاب براون در ماه مه منتشر شد و كمپاني سوني كار توليد آن را بر عهده گرفته اما هنوز فيلمنامه نويسي براي اقتباس از اين كتاب تعيين نشده است. جالب اينجاست كه حالا از اقتباس احتمالي از سومين كتاب تعيين نشده است.

جالب اينجاست كه حالا از اقتباس احتمالي از سومين كتاب ماجراجويي‌هاي رابرت لنگدون نوشته‌ي دن براون با عنوان نماد گمشده صحبتي به ميان نيامده هر چند از سال 2011 به اين طرف صحبت از اقتباس از اين كتاب ود. در آن زمان ران هاوارد ترجيح داد سراغ كارگرداني فيلم نرود و تنها به تهيه‌كنندگي اكتفا كند و مدتي قرار بود مارك رومانك هرگز رهايم مكن جاي هاوارد را پر كند. با وجود اينكه براون به همراه استيون نايت سرگرم كار روي فيلمنامه‌اي بود اما توليد فيلم هيچ وقت ره راه نيفتاد.

تازه ‌ترين فيلم تام هنكس كاپيتان فيليپس به كارگرداني پل گرين گراس تابستان 2013 در سينماها به نمايش درآمده و از ران هاوارد هم فيلم شتاب با نقش آفريني كريس همسورث در ماه سپتامبر اكران مي‌شود./ص

منيع: ماهنامه دنياي تصوير

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.