همزمان با هفته دولت، با حضور استاندار اصفهان در شهرستان چادگان چندين طرح عمراني، فرهنگي و كشاورزي افتتاح شد و به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، افتتاح ساختمان جديد آب و فاضلاب شهرستان چادگان با هزينه اي بالغ بر سه ميليارد و 700 ميليون ريال از جمله طرح هاي عمراني بود كه با حضور استاندار اصفهان در اين شهرستان افتتاح گرديد.

عليرضا ذاكر اصفهاني همچنين با حضور در بخش مرکزی وبخش چنارود شهرستان چادگان، شش طرح کشاورزی اين بخش ها را افتتاح کرد، این طرح هاشامل 4طرح آبیاری تحت فشار، یک طرح انتقال لوله آب و یک موردطرح بزرگ کانال آب با هزینه بیش از چهل میلیاردو هفتصدو پنجاه میلیون ريال بوده است.
گفتني است با بهره برداري از اين طرح ها ،مقدار 50 هکتار از زمین های کشاورزی رزوه و بیش از 320 هکتار زمین های کشاورزی چادگان از شبكه آبیاری تحت فشار برخوردار شدند.

افتتاح پایگاه امداد جاده ای هلال احمر چادگان با تجهیزات کامل باهزينه بيش از پنج ميليارد ريال، بهره برداري طرح آسفالت معابر سطح شهر چادگان توسط شهرداری با اعتبار بالغ بر بیش از چهارده میلیارد ریال وافتتاح طرح هادی روستایی در روستای درکان شهرستان چادگان از ديگر برنامه هاي استاندار در اين سفر يكروزه بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.