آیت الله صفائی بوشهری گفت: ایران تنها سنگر مقاومت در مقابل جنگ نرم است و همچون خورشیدی در این عرصه می درخشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر با بیان اینکه اولین تهاجم نرم علیه انسان و حوا بود اظهارکرد: وسوسه شیطان بود که انسان را تنزل مقام داد و به زمین اخراج کرد.لذا متوجه میشویم که موسس تهاجم نرم علیه انسان ها، شیطان است.

وی افزود: تهاجم نرم فرهنگی بوسیله ابزارهای رسانه ای در سطح جهان اشاعه پیدا کرده و تمامی مرزها را درنوردیده است.

امام جمعه بوشهر گفت: در جنگ نرم ذهن بشریت نشانه گرفته شده است وما شاهد آن هستیم که خیلی از مردم کشته شده و اسیر این نبرد هستند.

آیت الله صفائی بوشهری با اشاره به اینکه نبرد نرم باعث تقویت مهاجم می شود افزود: همانطور که میدانید نبرد نرم اثر گذاری بیشتری نسبت به نبرد سخت دارد و خوشبختانه شاهدیم که انقلاب اسلامی ایران با نگاه والایی که دارد، تنها سنگر مقاومت در مقابل جنگ نرم است و همچون خورشیدی در این عرصه می درخشد.

وی خطاب به فعالان کانون های فرهنگی مساجد گفت: شما عزیزان افسران نبرد نرم هستید و تاریخ شهادت میدهد که در کنار ولایت توانسته اید هم در عرصه تولید نرم افزار و هم در مدیریت عملیات فرهنگی مساجد، مقاومت ومبارزه نمایید.

نماینده ولی فقیه دراستان بوشهرتاکید کرد: باید قرارگاههای بزرگ فرهنگی در استانها شکل بگیرد تاطرح های فرهنگی مدیریت شود. زیرا اگرما در نبرد نرم پیروزشویم، در نبرد سخت هم پیروز هستیم.

آیت الله صفائی بوشهری در ادامه اظهارکرد: الان درجهان جنگ اندیشه ها برقرار است و فردی در نبرد موفق است که در دو عرصه مجازی و حقیقی پیروز شود، لذا امید ما به شما جوانان و افسران فرهنگی است/س 

برچسب ها: ایران ، سنگر ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.