يک منبع آگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از احتمال ابقاي محمد‌زاده در سمت معاونت مطبوعاتي و اطلاع‌رساني اين وزارتخانه توسط علي جنتي خبر داد.

به گزارش حوزه فرهنگي و هنري باشگاه خبرنگاران، يک منبع آگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از احتمال ابقاي محمد‌جعفر محمد‌زاده در سمت معاونت مطبوعاتي و اطلاع‌رساني اين وزارتخانه توسط علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر داد.

اين منبع آگاه افزود: وزير ارشاد، احتمالا محمدزاده را در سمت کنوني خود ابقا کرده و در نظر دارد که وی در دولت جديد نيز عهده‌دار معاونت مطبوعاتي و اطلاع‌رساني باشد.

جنتي اخيرا معاونان سينمايي، هنري، توسعه و مديريت و منابع انساني و رئيس سازمان حج و زيارت خود را تغيير داده و نيز از تغيير معاون فرهنگي اين وزارتخانه خبر داده بود.
 
** توضیح روابط عمومی وزارت ارشاد درخصوص ابقای معاونت مطبوعاتی

مجید صحاف رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درخصوص انتشار خبری مبنی بر احتمال ابقای محمدجعفر محمدزاده در سمت معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه گفت: تاکنون درباره ابقا یا تغییر معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه هیچ گونه تصمیم گیری رسمی نشده است و درصورتی که حکم نهایی صادر شود از طریق مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد به رسانه ها اعلام می شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار