نقش مادر را به اجبار سن و سالم و محدوديت نويسنده‌ها ايفا مي‌كنم.

"مريم بوباني" بازيگر نمايش طعم آلو جنگلي در خصوص متن اين نمايشنامه به خبرنگار حوزه‌ي تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: اين نمايش موضوع اجتماعي داشته و به عشق و حوادث مقابل آن مي‌پردازد و من هم اين متن را دوست داشتم و پذيرفتم كه در آن بازي كنم.

وي ادامه داد: "نوشين تبريزي" سال گذشته متن را به من داد و اما در يك مقطعي به علت مشغله‌ي كاري نتوانستيم در نمايش حضور داشته باشم اما بعد از رفع مشغله‌ي كاريم قبول كردم و تمرين‌هايمان را شروع كرديم و دوبار هم در جشنواره فجر اجرا داشتيم.

"بوباني" با اشاره به نقش خود در اين نمايش اظهار داشت: من نقش مادر را در نمايش طعم آلو جنگلي ايفا مي كنم اين نقش مانند همه‌ي مادرهايي است كه درگير مسائل زندگي فرزندانشان هستند.

وي از اينكه همواره در نقش مادر بازي ميك‌ند اظهار نگراني كرد و گفت: به نوعي اجبار سن و سالم و محدوديت نويسنده‌ها در نوشتن فيلمنامه‌ها موجب شده كه من تقش‌هاي ماد را بيشتر از ساير نقش ها ايفا كنم چرا كه بيشتر نويسنده ها تصور مي‌كنند نمي‌توان مادر مدير يا مادر عاشق داشته باشيم.

"بوباني" با اشاره به دو اجرايي كه از نمايش طعم آلو جنگلي رفته است خاطرنشان كرد: اجراي اول نمايش "طعم آلو جنگلي" با حضور خبرنگاران بوده اما اجراي دوم خوشبختانه با سالن پرو همراه بود .

گفتني است؛ "طعم آلو جنگلي" به كارگرداني "نوشين تبريزي" هر شب در تالار سايه تئاتر شهر در ساعت 18:30 به اجرا مي‌رود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.