شهردار ناحيه 3 منطقه 3 از راه اندازي خانه محيط زيست در منطقه خبر داد.

شاهاني در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام اين خبر افزود: به منظور ترويج فرهنگ حفظ و نگهداري از محيط زيست و جلب مشارکت‌هاي مردمي در اين زمينه خانه محيط زيست در منطقه 3 راه اندازي شد.
وي با اشاره به اهميت راه اندازي اين مرکز اظهار داشت: اين مرکز با توجه به اهميت مسائل زيست محيطي در دهه اخير وبحران‌هاي محيط زيست شامل رشد جمعيت، کاهش منابع طبيعي، افزايش آلودگي‌ها، توزيع نامتعادل منابع و رشد صنعتي و اقتصادي نابرابر آغاز به فعاليت کرده است.
وي با اشاره به زمينه‌هاي آموزش در خانه محيط زيست تصريح کرد: خانه محيط زيست در زمينه برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي محيط زيست براي گروه‌هاي سني مختلف، برگزاري اردوهاي آموزشي و تفريح به منظور پاکسازي محيط زيست، کارگاه‌هاي اموزش ورمي کمپوست و راههاي پرورش آن و کاردستي با مواد دور ريز فعاليت مي‌کند.
وي با اشاره به تشکل‌هاي غير دولتي در خانه محيط زيست افزود: محتواي آموزشي کلاسهاي برگزاري در خانه محيط زيست آشنايي با آلمانهاي محيط زيست، توسعه پايدار محيط زيست، عناصر موظف در مديريت و مهندسي محيط زيست، اصلاح الگوي مصرف، وظايف ما در حفاظت از کره زمين و اراده راهکارهاي اساسي در جهت بهبود وضعيت بهداشت و بهينه سازي است که با همياري و تشکل‌هاي غير دولتي فعاليت مي‌کند.
وي در ادامه اظهار داشت: خانه محيط زيست در سراي مجله درب دوم واقع است که فعاليت‌هاي عمده‌ي آن در روزهاي يکشنبه و سه ‌شنبه است.
وي خاطر نشان کرد: داشتن شهري پاکيزه فقط با همکاري همه شهروندان امکان‌پذير است و تلاش براي احساس مسئوليت شهروندان در حفظ مسئوليت محيط زيست افزايش يافته است./ف
برچسب ها: شهردار ، خانه ، محیط ، زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار