هیات ورزشهای همگانی استان تهران به مناسبت هفته دولت برگزار می کند.

هیات ورزشهای همگانی استان تهران با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همایش پیاده روی خانوادگی را برگزار می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هیات ورزشهای همگانی استان تهران همایش بزرگ کوهروی خانوادگی را روز جمعه 8 شهریور ماه در پارک جمشیدیه تهران برگزار می نماید. عبدالرضا فرزانه
رئیس هیات ورزشهای همگانی استان تهران تصریح کرد: هدف از برگزاری این پیاده روی  توسعه فرهنگ ورزش و گذراندن یک روز خوب با ورزش و تاثیر آن بروی سلامتی روح و جسم افراد است.
 
گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این برنامه می توانند ساعت 6:45 صبح در محل ورودی کوهروی پارک جمشیدیه حضور بهم رسانندکه در ابتدا با هماهنگی انجمن ورزشهای صبحگاهی با حرکات نرمشی این برنامه آغاز و بعد از طی مسیر تعیین شده در پایان این برنامه به نفرات شرکت کننده به قید قرعه جوایزی نقدی و غیر نقدی اهداء خواهد شد.
 
فرزانه در پایان خاطر نشان کرد: هیات ورزشهای همگانی استان در جهت ترویج ورزش در بین خانواده ها در سطح استان برنامه های منظمی را در هفته های آتی خواهد داشت از جمله برنامه مختلف شاد تفریحی و ورزشی در بهشت مادران، پارک پردیسان ، پارک ملت، پارک صدف و ... غیره می باشد .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار