هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تهديدهاي آمريکا عليه سوريه يک جنگ رسانه‌اي است

"استاد دانشكده خبر" گفت: تهدیدات آمریکا عليه سوريه پيرو تحولات منطقه و پیروزی‌هایی بود که ارتش سوریه در پاکسازی مناطق حلب و حمص به دست آورده است، لذا به نظر می‌رسد این موضوع بيشتر يک جنگ رسانه‌اي است تا تهديد نظامي.

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتهام‌زنی دولت آمریکا علیه دولت سوریه مبنی بر استفاده از سلاح شیمایی علیه شهروندان سوری اظهار داشت: اقدام‌هاي دولت آمريکا عليه سوريه در چهارچوب تضعیف اين كشور و ایجاد فضایی برای تشکیل کنفرانس ژنو2 و گرفتن امتیازات بیشتر است.
 
 وی افزود: اتهام‌زنی و تهدید دولت آمریکا پيرو تحولات منطقه و پیروزی‌هایی بود که ارتش سوریه در پاکسازی مناطق حلب و حمص به دست آورده است، لذا به نظر می‌رسد این موضوع  بيشتر يک جنگ رسانه‌اي است تا يک تهديد نظامي.
 
استاد دانشكده خبر خاطرنشان کرد: دولت‌های غربی با سرکردگی دولت آمریکا برای اجرای طرح خاورمیانه بزرگ، تلاش خواهند کرد تمامی قدرت‌های بزرگ منطقه را تجزیه کنند، لذا ضروری است کشورهای منطقه با حمایت از يکدیگر، نقشه شوم آمریکایی‌ها را نقش بر آب کنند و اجازه حضور نظام‌هاي استکباري را در خاورمیانه ندهند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: آمریکا ، تهدید ، سوریه ، ایران ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار