به نظر مي رسد رژيم صهيونيستي درباره ايده حمله آمريکا به سوريه سکوت اختيار کرده است، اما گزارش هاي اخير نشان مي دهد در واقع اين رژيم در پشت پرده دولت باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا را وادار به طرح چنين ايده اي کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي آنتي وار، آمريکا ادعاي شورشيان سوري را مبني بر استفاده رژيم سوريه از سلاح هاي شيميايي در منطقه تحت کنترل خود در حومه دمشق  انکار ناپذير مي داند، اين در حالي است که شورشيان هرگز مدارک و شواهد مستدلي براي اثبات اين موضوع ارائه نکرده اند. اما  ظاهراً دستگاه اطلاعاتي اسرائيل، شواهد محرمانه اي که هرگز در اختيار عموم قرار نخواهد گرفت در اختيار دارد. 
به موجب گزارش ها، بخش اطلاعات ارتش اسرائيل به آمريکا اعلام کرده است  مکالمات تلفني مقامات دولت سوريه را شنود کرده و مطلع شده است که آنها درباره استفاده از تسليحات شيميايي گفتگو مي کنند. آنها تاکيد کرده اند حمله شيميايي اخير يکي از حملاتي بوده است که مقامات دولتي سوريه درباره آن گفتگو مي کردند. 
اسرائيل بارها و بارها چنين ادعاهايي را با استناد به شواهد محرمانه اي که هرگز در اختيار عموم قرار نگرفته، مطرح کرده است. اسرائيل  پيوسته تمايل زيادي به حمله به سوريه داشته و هم اکنون سرگرم تلاش براي تحقق بخشيدن به اين امر است. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار