مديرعامل شرکت فرودگاههاي کشور در مراسم بهره برداري از طرح هاي عمراني فرودگاه اهواز افزود: اين فرودگاه ها با مشارکت بخش خصوصي در شهرهاي تربت حيدريه، گناباد، بروجرد(بين بروجرد-ملاير)، ماکو و منطقه سلفچگان در دست ساخت و مطالعه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ رسولي نژاد با اشاره به اينکه هشت فرودگاه از  58 فرودگاه فعال در کشور متعلق به وزارت نفت است افزود: تنها فرودگاه‌هايي که متعلق به وزارت راه و شهرسازي باشد، از بودجه دولتي اعتبار دريافت مي‌کنند.

وي گفت: در فرودگاه امام خميني يک سالن توسط بخش خصوصي با اعتباري در حدود 120 ميليارد ريال احداث شده است و هتل اين فرودگاه نيز با اعتبار ‌هزار و 200 ميليارد ريالي بخش خصوصي  در حال ساخت است و 40پيشرفت دارد .

مديرعامل شرکت فرودگاههاي کشور افزود : امسال  انتظار مي‌رود که هشت درصد در پرواز خارجي و چهار درصد درپرواز داخلي افزايش داشته باشيم.

رسولي نژاد همچنين با بيان اينکه پارسال حدود هشت‌ و‌ نيم ميليون مسافر با پرواز خارجي و 33 ميليون مسافر با پرواز داخلي در کشور جابه‌جا شده است افزود: در اين مدت حدود 25 ميليون سفر هوايي صورت گرفته است که بر اين اساس 41 ميليون نفر مسافر  جابه‌جا شده‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فرودگاه ، کشور ، هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار