در نشست هم انديشي اعضاي کارگروه کودک و نوجوان يازدهمين جشنواره بين المللي امام رضا(ع) اعلام شد که امسال ۴۰ هزار کودک ايراني، در يازدهمين جشنواره بين المللي فرهنگي و هنري امام رضا(ع) شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، معاون فرهنگي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کشور در ابتداي اين نشست گفت: نظام جمهوري اسلامي مبتني بر احياي مباني اسلامي است و همه امکانات و منابع خود را در مسير رسيدن به اين هدف قرار ميدهد.

محمدباقر آدوسي با بيان اينکه يکي از ساحتهاي فعاليتهاي کانون برنامههاي مذهبي است افزود: با اين ديدگاه فعاليت و ماموريت کانون، پرورش فکري و گسترش عقلانيت در مسير مباني اسلامي است و تلاش ميکنيم از اين راه، حس خداشناسي را در کودکان و نوجوانان تقويت کنيم.دبير کارگروه کودک و نوجوان جشنواره گفت: در جشنوارههاي رضوي نيز در تلاش هستيم تا کودکان و نوجوانان با سيره امام رضا(ع) آشنا شوند و در رفتار و عمل خود اين شيوه و سبک زندگي را به کار گيرند.وي از ارسال بيش از ۴۰ هزار اثر کودکان و نوجوانان به جشنوارههاي رضوي کانون خبر داد.معاون فرهنگي کانون تاکيد کرد: رسيدن به اين هدفها در جشنواره هاي رضوي در کوتاه مدت امکانپذير نيست. ما در عين حال به دنبال آسيبشناسي جشنوارهها و تغيير شيوهنامه در دورههاي آينده هم هستيم/س

برچسب ها: کودک ، جشنواره ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.