مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از برگزاری کلاس‌های آموزش صنایع دستی ویژه زندانیان زنجانی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علاءالدین کریمی اظهار کرد: اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان در راستای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنها اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهم اقدامات سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به منظور اصلاح، تربیت و بازگشت سعادتمندانه زندانیان به زندگی خانوادگی و جامعه است، تصریح کرد: این برنامه‌ها با تلاش کارکنان و همکاری روحانیون و مربیان مجرب برگزار می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس‌های فنی‌و‌حرفه‌ای برای زندانیان زنجانی اذعان داشت: این کلاس‌ها در قالب رشته‌های شغلی مختلف برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش صنایع دستی با همکاری سازمان صنایع دستی استان افزود: این دوره‌ها با حضور 310 زندانی زنجانی برگزار شد.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره‌های در رشته‌های شغلی مختلف و به منظور ارتقای سطح مهارت‌های فنی زندانیان برگزار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.