ناظر عالی سامانه 137 منطقه 16 از ثبت تعداد539 پیام شهروندی در سامانه 137 این منطقه طی یک ماهه گذشته خبر داد.

علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه تحلیل اطلاعات سامانه 137 تعداد 3 هزار و 878 پیام در مرداد ماه سال 92 به سامانه 137 این منطقه ارجاع داده شده است.

وی به تعداد پیام های دریافتی به تفکیک نواحی شش گانه اشاره و عنوان کرد: در بین نواحی شش گانه به ترتیب ناحیه 2 با ( پیام 947) 2404 درصد، ناحیه 3 با ( پیام 683) 17.6 درصد، ناحیه 1 با ( پیام 667) 17.2 درصد، ناحیه 4 با ( پیام 654) 16.9 درصد، ناحیه 5 با ( پیام 529) 13.6 درصد و ناحیه 6 با ( پیام 357) 9.2 درصد دارای بیشترین ثبت پیام است.

خلیلی در خصوص وضعیت پیام های ثبت شده در حوزه معاونت ها افزود: معاونت امور فرهنگی و اجتماعی با 19 پیام دارای بیشترین پیام ثبت شده است و سپس معاونت امور شهری و فضای سبز با 10 پیام، معاونت حمل و نقل ترافیک با 9 پیام و معاونت فنی و عمران با 3 پیام در مرتبه های بعدی قرار دارند.

وی ضمن اشاره به این که در این سامانه بیشتری و کمتری ورودی پیام ها در یک روز نیز ثبت می شود عنوان کرد: میانگین تعداد پیام های دریافتی روزانه در مرداد ماه سال جاری 125 پیام است.

خلیلی در پایان با اشاره به موضوعات درخواستی شهروندان خاطر نشان کرد: بیشتری درخواست مطرح شده از سوی شهروندان به ترتیب به موضوعات جمع آوری و نصب ( پیام 539) 13.9 درصد، آسفالت ( پیام 443) 11.4 درصد، سد معبر ( پیام 323) 8.3 درصد، نظافت ( پیام 270) 7 درصد و مرمت و ترمیم ( پیام 258) 6.7 درصد اختصاص دارد.

برچسب ها: پیام ، ثبت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار