سرمربی استقلال گفت: اگر نگاه ملی داشته باشیم اکنون تیم ملی بازی ندارد و استقلال ایران باید به میدان برود و از همین رو اولویت با استقلال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین این تیم گفت: شرایط استقلال نه بد است و نه خوب، دغدغه‌های مالی داریم و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تلاش می‌کنند تا این مشکلات برطرف شود.

وی در مورد به تعویق افتادن بازی با استقلال خوزستان تصریح کرد: از مسئولان سازمان لیگ ممنونم که شرایط را درک کردند، همچنین از ویسی تشکر می کنم که به دنبال بازی جانمردانه است.

قلعه نویی در مورد فاصله بین بازی با استقلال خوزستان و دیدار مقابل پرسپولیس گفت: شش روز زمان داریم و می توانیم در این زمان به خوبی ریکاوری کنیم.

وی در مورد تیم استقلال خوزستان نیز افزود: ابن تیم خیلی خوب است و بازیکنان دونده ای دارد و بازی سختی مقابل این تیم داریم، بازی این تیم مقابل فولاد را دیدم، بازیکنان استقلال خوزستان خوب هستند.

قلعه نویی با اشاره به اینکه اکنون استقلال نسبت به تیم ملی در اولویت است گفت: اگر نگاه ملی داشته باشیم اکنون تیم ملی بازی ندارد و استقلال ایران باید به میدان برود و از همین رو اولویت با استقلال است.

وی در مورد وضعیت فرهاد مجیدی و خسرو حیدری گفت: مجیدی به خاطر مصدومیت در دیدار با استقلال خوزستان حضور ندارد و به خسرو حیدری هم استراحت داده بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام فکرمان بازی مقابل استقلال خوزستان است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار