مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک ناشنوایان صوفیه بلغارستان و مسابقات جهانی پیوند اعضاء دربان آفریقای جنوبی ، استان فارس برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، آیین تجلیل از مدال آوران المپیک ناشنوایان صوفیه بلغارستان و قهرمانان مسابقات جهانی پیوند اعضاء دربان آفریقای جنوبی با حضور مدیرکل، مسئولین اداره ورزش و جوانان، اعضای هیأت و خانواده ورزشکاران برگزارشد.

در این مراسم سید غلامرضا کمانه اظهار داشت : قهرمانان ناشنوا و پیوند اعضاء به واقع الگویی برای سایر اقشار جامعه هستند که با تلاش فراوان به اهداف خود رسیدند و موانع و محدودیت ها باعث توقف آنها در مسیر ی که داشتند، نشد.

کمانه در خصوص مکان تمرینات ورزشکاران ناشنوایان و پیوند اعضاء نیز تصریح کرد : مکان تمرینی شما محدود نیست روسای سایر هیات های مرتبط با ورزش ناشنوایان ، پیوند اعضاء و بیماران خاص همکاری لازم را در خصوص مکان تمرین و مربی برای موفقیت ورزشکاران این هیات انجام میدهند.

گفتنی است : در مسابقات المپیک ناشنوایان مژده مردانی در بخش کاتا کاراته مدال طلا ، زهرا ابراهیمی در در بخش پومسه تکواندو مدال برنز و مریم خدابنده مدال برنز تکواندو را کسب نمودند ضمن اینکه محمد هادی صالحی در پرش ارتفاع به مقام ششم دست یافت.

در مسابقات پیوند اعضا نیز مریم مولایی یک طلا ، یک نقره و یک برنز و هایده اسلامی یک مدال نقره و یک مدال برنز در بدمینتون و دوومیدانی، سعید سهرابی یک طلا ، دو نقره و یک برنز و علی حسن شاهی نیز یک طلا و سه نقره در دوومیدانی را کسب نمودند.

فاطمه اسدپور به عنوان مربی تیم ملی پومسه تکواندو ناشنوایان ، ابراهیم غلامی مربی کشتی ناشنوایان و جانعلی رفیعی مربی تیم ملی دو و میدانی پیونداعضاء در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار