سرمربی تیم ملی کاراته ایران با تاکید براینکه کادر فنی باید شرایط نفرات را محک بزند، گفت: فواید حضور در لیگ جهانی ترکیه بسیار بیشتر از معایب آن است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "مسعود رهنما" اظهار کرد: تغییرات مکرر در زمانبندی رویدادهای تدارکاتی و بازیهای کشورهای اسلامی، اشکلات زیادی بر فرآیند آماده سازی تیم ملی تحمیل می کند.

وی افزود: با جابه جا شدن برنامه های مسابقات ما نیز باید برای رساندن نفرات به اوج، نحوه برنامه های فنی و آمادگی جسمانی را تغییر بدهیم.

سرمربی تیم ملی گفت: در این مدت مسوولان فدراسیون کاراته تلاش زیادی برای حضور تیم ملی در رویدادی تدارکاتی از خود نشان دادند و در این برهه از زمان نیز تنها یک انتخاب داشتند؛ که لیگ جهانی ترکیه بود.

رهنما ادامه داد: امیدوارم از حضور در این رویداد، حداکثر بهره برداری را انجام بدهیم و به این ماجرا کاملا واقف هستیم که فاصله این مسابقه با بازیهای کشورهای اسلامی اندک است اما محسنات حضور در ترکیه بسیار بیشتر از معایب آن است.

وی تصریح کرد: اثر مثبت حضور کاراته کا در رقابتی تدارکاتی خیلی بیشتر از اشکلات آن است. در ترکیه می توانیم شرایط کومیته کاها را به خوبی بسنجیم.

رهنما در پایان با اشاره به اینکه در ورزشهای رزمی درصد برخورد و آسیب دیدگی زیاد است خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم به این مسایل فکر کنیم که نباید تمرین فشرده برگزار کرده یا در رویدادی تدارکاتی شرکت کنیم.

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، ملی ، کاراته ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار