بحث بانکداري الکترونيک از اهميت ويژه‌اي براي حفظ و توسعه فعاليت‌هاي بانکداري الکترونيک در نظام بانکي برخوردار است به همين منظور همايش و نمايشگاه تخصصي امنيت در بانکداري الکترونيک در تاريخ 6 و 7 مهرماه در تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ يزدي دبير اجرايي اولين همايش و نمايشگاه تخصصي امنيت در بانکداري الکترونيک در اين باره گفت: بحث امنيت در بانکداري الکترونيکي يکي از موضوعات مهم در حوزه نظام بانکي است و با وجود ارتباطات فراگير توسعه امنيت در بانکداري الکترونيکي و بهره‌گيري از ابزارهاي جديد امنيتي در اين حوزه از اهميت ويژ‌ه‌اي برخوردار است.

يزدي تصريح کرد: در اين رابطه به اندازه کافي نرم‌افزار امنيتي در بازار وجود دارد.

دبير اجرايي اولين همايش نمايشگاه تخصصي امنيت در بانکداري الکترونيک ادامه داد: لازمه اين کار اين است که يکسري از ضرايب امنيتي که نرم افزار آن در کشور وجود ندارد از کشورهاي خارجي خريداري و در کشور با توجه به شرايط امنيتي در حوزه نظام بانکي به مرحله اجرا گذاشته شود که اين موضوع هيچ ربطي به مسئله فني ندارد.

وي ادامه داد: ارتقاء امنيت در بخش فعاليت‌هاي الکترونيکي بانک‌ها از اهميت ويژ‌ه‌ايي برخوردار است و بايد بانکها همکاري جديدي را در اين رابطه به مرحله اجرا بگذارند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بانک ، الکترونیک ، موضوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار