به منظور تسهيل در فرآيند سرمايه گذاري در قطب انرژي و اقتصادي كشور ، پرتال جامع سرمايه گذاري منطقه ويژه پارس راه‌اندازي شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حجت الله فريدوني؛ مدير توسعه اقتصادي و جذب سرمايه منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس با بيان اين مطلب گفت: سهولت در ثبت درخواست هاي سرمايه گذاري و كاهش زمان رسيدگي به پرونده ها از جمله ويژگي هاي بارز پرتال جامع سرمايه گذاري است كه قطعا رضايت سرمايه گذاران را در پي خواهد داشت.

فريدوني با بيان اينكه با راه اندازي اين پرتال، ثبت درخواست هاي سرمايه گذاري بدون محدوديت زماني و مكاني براي سرمايه‌گذاران فراهم شده است، افزود: با توجه به اتصال اين پرتال با نرم افزار سيستم يكپارچه مديريت سرمايه گذاري، اين امكان فراهم شده است تا بعد از ثبت درخواست سرمايه گذاري توسط سرمايه گذاران، پرونده هاي الكترونيكي ثبت شده در پرتال در كمترين زمان ممكن در فرآيند بررسي و رسيدگي قرار گيرد.

مدير توسعه اقتصادي و جذب سرمايه منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، معرفي فرصت هاي سرمايه­ گذاري در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس ، تعريف و تبيين فرايندهاي سرمايه‌گذاري ، بيان مزايا، امكانات و زيرساخت هاي موجود در منطقه ، معرفي قوانين و مقررات مرتبط با امر سرمايه ­گذاري داخلي و خارجي، معرفي فراخوان­ هاي شناسايي سرمايه­ گذار و اطلاع رساني در خصوص همايش ­هاي مرتبط با سرمايه گذاري را از جمله اهداف راه اندازي اين پورتال ذكر كرد.

وي تاكيد كرد: سازمان منطقه ويژه اقنتصادي انرژي پارس به نمايندگي از شركت ملي نفت ايران و وزارت نفت و به نيابت از دولت مسؤليت اعمال مديريت يكپارچه توسعه اقتصادي مناسب در منطقه را بر عهده دارد و لازم است با تلاش جهادي، زيرساخت هاي مورد نياز به منظور فراهم آوردن شرايط جهت جذب سرمايه هاي داخلي و خارجي فراهم شود.

فريدوني ياد آور شد: وجود دومين فرودگاه استاندارد كشور در عسلويه با ظرفيت جابجايي بيش از 600 هزار نفر در سال، مجتمع بنري پارس با توان پهلودهي 25 فروند كشتي به صورت همزمان و پايانه هاي بار و مسافر از جمله ظرفيت هاي بزرگ عسلويه براي سرمايه گذاري در قطب انرژي و گازي كشور از جمله مزاياي اين منطقه است كه آن را براي سرمايه گذاري مورد توجه قرار داده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار