چند طرح عمرانی و کشاورزی در شهرستان ابهر و خرمدره همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسيدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،همزمان با هفته دولت دانشکده پرستاری ابهر، ساختمان راه آهن خرمدره، گازرسانی به پنج روستای خرمدره و افتتاح پروژه آبياری تحت فشار و بهسازی جاده امامزاده يعقوب (ع) توسط استاندار زنجان به بهره برداری رسيد.

استاندار زنجان درمراسم افتتاح دانشکده پرستاری شهرستان ابهر با بيان اين مطلب که در سالهای اخير اقدامات موثری در ارتقاء شاخصهای بهداشت و سلامت دراستان برداشته شده است گفت: ارتقاء‌ دانشکده علوم پزشکی زنجان از تيپ دو به يک از جمله دستاوردهای قابل توجه در اين حوزه است.

رئوفی نژاد با اشاره به ضرورت اتمام بيمارستان 220 تخت خوابی ابهر افزود: قرار بود اين بيمارستان در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری برسد که با توجه به مشکلات پيش آمده در سطح کشور تمامی بيمارستان های در دست احداث با مشکل اتمام کار مواجه شدند.

گفتنی است دانشکده پرستاری ابهر با زيربنای 4200 متر مربع در 5 طبقه احداث شده است که برای اجراء و تکميل آن بيش از 30 ميليارد ريال هزينه شده است.

از جمله طرح هايی که به بهره برداری رسيد ساختمان راه آهن خرمدره بود که بيش از 1400 متر زيربنا و در 3 طبقه احداث شده و برای اجراء اين طرح 14 ميليارد ريال هزينه شده است.

  بهسازی راه امامزاده يعقوب صائين قلعه به طول 3 کيلومتر با اعتبار 6 ميليارد ريال، گاز رسانی به 5 روستای شهرستان خرمده با اعتبار 7 ميليارد ريال و افتتاح پروژه آبياری تحت فشار، مجتمع دشت خرمدره به مساخت 39 هکتار و با اعتبار 175 ميليون تومان از جمله طرح هايی بودند که توسط استاندار زنجان به بهره برداری رسيدند.

  گفتنی است روستای ويستان بالا و پائين، خلج و خليفه لو و پلاس از روستاهايی بودند که همزمان با هفته دولت از نعمت گاز بهره مند شدند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.